2013/03/30

Instagram update

Nie jestem instagramową maniaczką, lecz jako przedstawicielka IgersTorun lubię z niego korzystać, bo ułatwia życie, także te blogowe.


Korzystając w końcu z czasu wolnego upiekłam kolejne ciasteczka.
Tym razem oprócz otrąb dodałam do nich sporo płatków owsianych.
Smakiem przypominają owsiankę z piekarnika.
Chyba wolę jednak ciastka z otrąb żytnich. (w poprzednim poście znajdziecie przepis:)

Pokusiłam się o dodanie jagód goji, które nie dość, że są bombą witaminową to na dodatek są silnym antyoksydantem. Jak znajdę je w sklepach pokuszę się o solidne pół kg.

Skład:
150g otrąb owsianych
pół szklanki płatków owsianych
mieszanka fitness kresto - czyli nic innego jak: pestki dyni, słonecznik, rodzynki, migdały
20g płatków migdałowych
szklanka mleka
1/3 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej

Piec przez 15 minut w 180 stopniach. Łatwe i przyjemne w przygotowaniu.
Na dodatek pyszne i zdrowe. Tak nie użyłam cukru - bo po co, wszystko tutaj załatwią owoce.



I znowu dzięki świętom w końcu obejrzałam jedno z dvd Parkway Drive "Home is for the Heartless".
To nic innego jak ich trasa koncertowa przekazana za pomocą filmu dokumentalnego/reportażu/cholera wie.
Podkładem są piosenki z albumu Deep Blue jak i starocie jak np. "Carrion" (jedna z moich favów swoją drogą)

W każdym razie warty obejrzenia, co prawda nie dowiemy się tutaj nic z prywatnej sfery życia chłopaków z bandu, a jedynie zobaczymy urywek uroków bycia w trasie, która prowadziła przez dość dziwne miejscach (dotarli do Kalkuty!).

A w tym roku zagrają na naszych Ursynaliach, jechac czy nie jechać?

Biorąc pod uwagę nadmiar koncertowych planów w tym roku mam wątpliwości. Jestem jednak dobrej myśli.

Tak sorbet z czarnych porzeczek, lecz w symbolicznej ilości;)

Pedalboard Briana Cooka z Russian Circles (ex These Arms Are Snakes).
Pamiątka z ich koncertu w Hydrozagadce rok temu.
Na moim blogu możecie znaleźć recenzję z tego gigu.


Co ma koncert sprzed roku do świeżynki na Instagramie?

Wracam do grania, porządnego.



Brian dał lajka, mamy fejma.

2 komentarze:

  1. uwielbiam takie ciasteczka. gratuluje talentu kulinarnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym talentem bym nie przesadzała, ale staram się ;p
      są mega łatwe i zajmują mało czasu, jednak mogę Ci polecić Grunchy z firmy Bio Ania - w przeciwieństwie do moich są słodkie (może nawet za), ale to za zasługą syropu ryżowego:)

      Usuń