2013/09/16

Foals - here I come!

Wczoraj stałam się szczęśliwą posiadaczką biletu na koncert Foals!
Czekałam na tę chwilę ponad 5 lat.

Wszystkie ich koncerty uciekały mi sprzed nosa, lecz w końcu się udało.

Opinię o ich ostatniej płycie można było poznać w tym poście.

Czas na recenzję jak radzą sobie na żywo;) Mimo że filmiki z wykonami live oglądałam już pewnie kilka tysięcy razy nie mogę się doczekać, gdy zobaczę ich na deskach Stodoły.

Btw niestety razem z biletem dostałam koncertowy informator, z którego wyczytałam, że w październiku w PL znajdą się także Editors, a w listopadzie Parkway Drive - na szczęście ceny koncertów są dość przystępne (105 i 89 zł), więc najprawdopodobniej się na nie wybiorę!

Źrebaczkowa recenzja już 20 października.

See you there!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz