2014/01/29

Lace me up: Rilke


Pride made in Poland

Jakiś czas temu wpadłam w wir koronkowych staników, o których pisałam w tym poście. Jak wiadomo są one słabo dostępne w Polsce. A jednak znalazła się jedna rodzima projektantka, która stawiła czoła wszystkim zagranicznym firmom. Rilke, bo o niej mowa zrewolucjonizowała pojęcie bielizny - nie znajdziecie w Polsce drugiej takiej marki. Wszystkie jej projekty są ultra seksowne i sensualne. Gwarantuję, że 90% kobiet wpadających na nie po raz pierwszy nie może od nich oderwać wzroku i od razu decyduje się na zakup - tak był w moim przypadku.


How to order?

Bieliznę jej projektu można zakupić poprzez shwrm.pl lub cloudmine.pl. Wybór był dla mnie niesamowicie trudny, ponieważ gdybym mogła, wykupiłabym cały asortyment. Po długich rozmyślaniach zdecydowałam się na stanik ze zdjęć poniżej. Niestety na wspomnianym wcześniej cloudmine nie było mojego rozmiaru. Napisałam maila czy byłoby możliwe uszycie takiego cuda na miarę, okazało się, że nie ma z tym najmniejszego problemu - byłam przeszczęśliwa. Co więcej, nie wymaga to dodatkowych opłat. Stanik był gotowy w kilka dni - co jak na produkt szyty od podstaw jest naprawdę ekspresowym tempem. Wielki plus!

Do tego świetne minimalistyczne opakowanie - idealne na prezent (drodzy panowie!).


Quality

Obawiałam się, że mimo podanych wymiarów będą problemy z rozmiarem - jednak leży bez zarzutu. Pewnie teraz pojawi się pytanie od Pań C+ - pomimo swojej lekkości przytrzymuje biust. Koronka zawiera elastan - stąd nie musimy się obawiać, że cokolwiek będzie odstawać/marszczyć.
Przód wykonany jest z koronki z kwiecistym wzorem, tył z koronki w kropki. Jak widać na zdjęciach - ma on budowę klasycznego stanika - nie paseczków. Idealnie będzie komponował się z tank topami i białymi oversizowym t-shirtami. Nie mogę doczekać się lata! Wiem, że na pewno nie poprzestanę na poniższym zakupie. Już mam na oku bordowe cuda.

Odsyłam Was na fanpage Rilke na facebooku w celu obejrzenia najnowszej kolekcji.





5 komentarzy:

  1. Ooo, ten link będzie chyba często eksploatowany. Też lubię staniki z koronkami i bez poduch :) Zawsze kolejna, dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znasz może jakieś strony (oprócz COSa, monki i journelle.com), na których można je dostać za rozsądną cenę? :)

      Usuń
  2. A co to za model? Nigdzie go nie umiem znaleźć :) Koronkowe staniki widziałam jeszcze np. tutaj http://www.enamora.pl/simone-perele-celeste-biustonosz-triangel-1.html A poza tym tutaj http://charlotterouge.pl/store/category/valentine/ i tu http://www.stories.com/Lingerie/Bras. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego modelu nigdzie już nie ma - był dostępny na Cloudmine i znikł krótko po tym jak go kupiłam (okres świąt), nazywał się czarny niski. Pewnie był ze starej kolekcji. Obecnie najbardziej podobny to ten: http://www.shwrm.pl/ona/odziez/bielizna/34367_rilke-miekki-bordowy-stanik-mini-bordo-p.html. Charlotte Rouge znam, ale niestety te staniki kompletnie nie poradziłyby sobie z moim 65G. Dziękuję za linki, te na enamora.pl są świetne :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) też już mam jeden stanik z Rilke i jestem zadowolona, chociaż chyba tym razem poproszę jak Ty o szycie na wymiar :)

      Usuń