2014/03/29

Fit recipe: Kokosanki


Przepis jakże łatwy i przyjemny. Pożyczony od Karola - polecam wypróbować też inne z jego bloga, są pyszne i co ważniejsze zdrowe. Jako, że ostatnio zwracam dużą uwagę na makro postanowiłam zwiększyć ilość tłuszczów w diecie, ponieważ naprawdę rzadko udawało mi się wyrobić dzienną normę. Dodatkowo nie mogłam nie skorzystać z promocji  na wiórki kokosowe, które kosztują jedynie 2,99 za 200 g. I w ten oto sposób wpadłam na pomysł dorzucania ich do owsianki/pancakesów etc.


Składniki:
200 g wiórek kokosowych
1 szklanka mleka
1/3 szklanki mąki pszennej razowej
2 łyżki miodu/0,5 łyżeczki stewii

Wszystko mieszamy i pieczemy w 180 st przez około 15 minut (trzeba uważać, żeby się nie spaliły). Masa jest generalnie słabo plastyczna, także nie zdziwcie się, gdy wasz wytwór nie będzie przypominał klasycznych ciastek. Z takiej porcji składników wychodzi cała blacha kokosanek.

Można dorzucić trochę odżywki białkowej. Ja jednak nie przeżyłabym swojego przesłodkiego waniliowego treca w połączeniu z kokosem.




3 komentarze:

  1. uwielbiam wiórki kokosowe, w owsiance mega! Wykorzystam przepis na ciastka z pewnością

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiórki kokosowe mogłabym dodawać do wszystkiego!! Jak narazie moja dieta nie bardzo pozwala mi na ich jedzenie, ale już zrobiłam zapas- w biedronce chyba nadal jest na nie promocja :))

    OdpowiedzUsuń