2014/03/07

Wysokobiałkowe pancakes z twarogiem (bez odżywki)



Dzisiaj przepis na szybkie śniadanie/posiłek potreningowy. Dużo białka bez odżywki:) Nadają się zarówno do zjedzenia na słodko (ja jem z dżemem figowym łowicz bez cukru lub z owocami), jak i wytrawnie (np. z podsmażaną cebulką).


Składniki (na 2 takie porcje)
100 g twarogu półtłustego
2 jajka
4 łyżki mąki pszennej razowej melvit (tak, wiem w dzienniku wpisałam lubellę)
1 łyżka bułki tartej
 0,5 szklanki mleka  

Jak widać makro prezentują się tutaj niezwykle dobrze.
1 porcja:
313 kcal
23 g białka
36,5 g węgli
8,5 g tłuszczów
Są smaczne i co ważniejsze pożywne. Często robię je na kolację (przeważnie kończę trening o 19-20).
                                 

                            





7 komentarzy:

  1. mała poprawka - poprawnie piszemy "tłuszczów", nie "tłuszczy".
    (grammar nazi się czasem we mnie odzywa).
    Też często takie robię, świetne z serkiem wiejskim i jagodami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, wybaczam - sama jestem GN, ale bardziej w angielszczyźnie.
      Dzięki nim przestałam już jeść zwykłe naleśniki.

      Usuń
  2. Nigdy nie jadłam takiej wersji pancakes. Kiedy tylko będę mogła- spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny przepis :) a przy moim aktualnym jadłospisie to jest jedna porcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niezłe, ale zamieniłabym mąkę pszenną i bułkę tartą na coś o niższym IG, ale tych też kiedyś spróbuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że skład nie jest idealny, ale bez bułki tartej nie ma szans ich usmażyć, bo niestety zamienią się w papkę :P

      Usuń
  5. no wysokobiałkowe to one niestety nie sa, zbyt duzo wegli, zbyt malo białka ;)

    OdpowiedzUsuń